یزدفردا "قائم مقام ستاد مهدی کروبی گفت : ترس دولت از مردم نشان دهنده ظرفیت کم این دولتمردان است که نمی توانند افکار مردم را تحمل کنند.
سید رضا نوروزاده افزود:یک وسیله تبلیغاتی وانتشار بیش از حد آن نشانه خوب ویا بد معرفی شدن کاندیدا نیست بلکه کاندیدایی موفقتر است که برنامه منسجم وکارشناسی شده به میدان بیاید.
وی با اشاره به انتشار کم پوسترهای تبلیغاتی مهدی کروبی در سطح شهر یزد گفت : ما از نظر اقلام تبلیغاتی مانند بنر وپوستر می باشد وضعیت قابل رقابتی با کاندیداهای دیگر نداریم وبیشتر تکیه گاهمان بر تیم کارشناسی بوده است.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در این کشور بدلیل انقلاب عظیمی که اتفاق افتاده و مشکلاتی که در کشور وجود داشته است همیشه تأکید مسئولین بلند پایه نظام این بوده است که به چهره های شناخته شده رأی بدهند.
سید رضا نوروز زاده اضافه کرد :کسی که با برنامه و تیم کارشناسی و مشخص در میدان حضور پیدا میکند طبیعی است که شعارهایش اجرایی می شود وبار اجرایی آن بر دوش تعداد زیادی از افراد می باشد و اجرایی شدن این وعده ها به علت برخورداری از پشتیبانی علمی از قابلیت اجرایی بیشتری دارد.
وی با اشاره به شعارهای کارشناسی شده کروبی گفت :کروبی در هر زمینه ای با یک بیانیه مکتوب آمده است که از پشتیبانی اجرایی برخوردار است که این بیانیه ها با ذکر مواد قانونی ارائه شده اند.
قائم مقام ستاد کروبی اظهار داشت:رییس جمهور یک مدیر ارشد نظام است وباید دیدگاههای کلان مدیریتی داشته باشد وسمت وسوی اداره جامعه را بیان می کند که برنامه های اجرایی کاندیداهای ریاست جمهوری وریز جزئیات آنها را باید کارشناسان ارائه دهند .
سید رضا نوروززاده اظهار داشت:در برنامه کروبی درآمد حاصل از فروش نفت در کشور به دو صورت اجرا می شود قسمتی از این پول که به افراد بالای 18 سال تعلق می گیرد و قسمت دیگری از آن در حساب ذخیره ارزی ذخیره می شود که از طریق وام به خود مردم تعلق می گیرد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا